Su Lenkijos olimpiniu komitetu bendradarbiaujanti kompanija 4F – sportinės aprangos ir turizmo prekių gamintoja. Lietuvoje jau veikia keletas fizinių 4F parduotuvių, bet jei jos per toli, galima pirkti internetu tiesiai iš jų firminės el. parduotuvės.
4F Store rasite sportinės aprangos, avalynės, ir aksesuarų: sportinių marškinėlių, treningų, šortų, sportbačių ir bėgimo batelių, slidinėjimo aprangos, termo apatinių, plaukimo kostiumų. Tarp turizmo prekių – kuprinės, miegmaišiai, palapinės, kelioniniai krepšiai.
Pristatymas į Lietuvą: kurjeriu, €6,99 už siuntinį iki €45. Didesnės vertės siuntos pristatomos nemokamai.
Tinklapis: https://4fstore.lt
Labai LABAI nepagarbi Panoramoje dirbanti vadove :) uzejau pasiziureti nauju prekiu ir viska, ka girdejau tai kaip dvi pardavejos (is kuriu viena buvo vadove) apkalbineja darbuotojus. Pasijauciau labai nejaukiai, isejau. Aciu, daugiau nesilankysiu :)
Oze esančioje 4F parduotuvėje dirba puiki konsultantė Evelina. Šiandieną su dukra ieškojome sportinių maudymukų, vasara baigėsi ir tai atrodė, misija neįmanoma. Tačiau užėjus į šią parduotuvę, mus pasitiko konsultantė Evelina ir pasiteiravo ko ieškome, pasakius, kad maudymukų ji tarė, jog salėje mes jų nerasime. Tačiau ji pasisiūlė juos atnešti iš sandėlio, tai užtruko, bet ji atnešė mums tinkamus dydžius. Iš parduotuvės išėjome įsigijusios tai, ko norėjome bei su jausmu, kokių nuostabių konsultančių, retai, bet gali sutikti!
4F ženklą atradau prieš keletą metų, kai dar buvo vienintelė parduotuvė Panoramoje. Aptarnavimas puikus, su klientais elgiamasi nuostabiai. Parduotuvės vadovė Evelina bei visas kolektyvas parodo aukščiausią klientų aptarnavimo lygį. Kai atsidarė 4F Oze, visas kolektyvas perėjo ten dirbti. Taigi nuo šiol apsiperku Oze. Esate šaunus!
Nu siaubas ne aptarnavimas nezinau ar kaledinis laikotarpis veikia ar kas cia. Buvo meginta oer juodaji penktadienio ispardavima uzsisakyti striuke apmoketi niekaip neleido progra. Gavau laiaka i gmaila kuriame nurodita banko saskaita nei gavejo pavadinimo nei kas kaip rasiau laiska pasitikslinti mes supratau kad prekes rezervuotos atsakimo nebuvo jokio gavau ta pati pakartota laiska.. Skambinau i ju telefona konsultacijos del prekes taip niekas ir nepakele grojo vis ta kvaila muzikele o darbo valandos nuo 9 iki 17 h ir niekas nekalba. Atleiskit su tokiu poziuriu tai daug klijantu nukristi tureto ir parduotuveja teko susidurti su nepagarbia pardaveja mano teise rinktia jai yra dvi prekes matuosiusi kad ir 30 minuciu kol issirinksiu o ne lauksiu komentaru jai pirkt nezadat eilite ieskot kitur taip nesidaros aisku spekit kaip is principo suveike atsauti logiska kad prekes bus paliktos ir nepirktos
Labai labai blogai. Norėjau grąžinti prekes, tai specialiai neatrašinėja, nesusiekia, kad suteiktų grąžinimo kodą (jų taisyklės), taip tempiamas laikas ir negrąžinami pinigai. Dar neskaitant to, kad pradžioje užsakiau prekes, pinigus nuskaitė, o kai po savaitės paklausiau kur yra prekės, aiškino, kad užsakymas atšauktas. Tai nei pinigų nei prekių. Galiausiai išsiuntė po poros savaičių, kai pradėjau kelti vėjus. Niekam nerekomenduoju, labai bloga patirtis. Tikiuosi su tokiu požiūriu toli neis.
Pas mane tas pats .niekaip negaliu grąžinti pinigus į skambučius neatsiliepia į laiškus neatrašo .
Baisi kontora …niekada gyvenime ten neužsakinėsiu nors prekės ne blogos
dar su tokiu aptarnavimu nesusiduriau 🙈
Labai blogas atsiliepimas. Prekes buvo grazintos sausio men, praejo dvi savaites nei pinigu nei ziniu del prekiu😭.
Labai prastas aptarnavimas. Siuntos laukiau dvi savaites, galiausiai dėl darbuotojų nekompetencijos (neperdavė mano telefono numerio kurjeriams) siuntinys grįžo į sandėlį. Antrą kartą nesiunčia. Jokio atsiprašymo.
Nerekomenduoju!
Noriu pagirti Klaipėdos paroduotuves kolektyvą. Kas kart kai ateinu visada patiria ir padeda. Sėkmės jums!
Nepavyko sulaukti užsakymo.
Puikiai aptarnauja
Perka komentarus kitose svetainese, visi tik teigiami, parasius neigiama, praso pasiteisinti, kodel parasei neigiama, irodymu praso ir komentaro nerodo. GEEDAAA
Vilniuje aptarnavimas pasibaisėtinas. Buvau pastovus klientas vien dėl profesionalaus konsultavimo. Deja, viskas pasikeitė. Naujas Ozo kolektyvas. Buvo tobula vadovė ir jos pavaduotojas. Aukščiausi savo srities profesionalai. Dabar perku funkcionalius drabužius, esu pasiryžęs sumokėti didelę sumą už gerai parinktus drabužius atitinkamai sporto šakai (mano atveju žygis). O ką gaunu? Nulis elementaraus pasisveikinimo. Konsultavimas – prie manęs ieško aprašymo kokią membraną turi prekė. Ir viskas.
Apie elektroninę prekybą išvis nenoriu kalbėti, kažkokia tragedija.
Žmonėms, kurie ieško kažko funkcionalaus, siūlau aplankyti Hiatus, Trespass ir Regatta.
Puiku! Greitas pristatymas,prekės kokybiškos. Už neturimą prekę operatyviai grąžino pinigus. Likau labai patenkinta
Tikrai buvau pastovi klientė.Dabar nusivyliau,nes negalima normaliai susisiekti ir pateikti grąžinimo.
Tą pačią problemą turiu ir aš…netylėsiu vien iš pricippo,kodėl turiu dovanot 60E
Baisus aptarnavimas pinigus negrąžina.
NEREKOMENDUOJU !!!!!!
Megoje 4F dirbančios merginos sausio 7 dieną, toks vaizdas kad pirmą kartą žmones mato ir bijo ateit padėt dydžius tinkamus pasirinkti. Nei pasisveikino, nei prie kabinų priėjo kol matavausi apie 15 minučių ir dar galiausiai teko patiems dydžius eit ieškotis patiems, kai tuo tarpu pardavėjos tiesiog stovėjo nieko neveikdamos.
Manau, jog neturėtų taip būti..
Kokybė prastoka. Treninginių kelnių po kelių skalbimų spalva taip nubluko, jog atrodo, nešiotos kelis metus buvo kiekvieną dieną. O „jogger” tipo kelnių lipdukai atsiklijavo taip pat labai greitai.
Neprasidėkit su e-parduotuve!!!!! Turiu didelę problemą su prekės grążinimu,kuri netiko dydžiu! Užsisakiau kurjerį pgl jų nuorodą,tai įkalinta laukime jau dvi dienas…paskambinu,tai konsultantė atrašo,kad laukti 8.00-22.00! Tiesiog-komendanto val. įveda Pdp!!!! Fui,fui,fui!!!! Bet tikrai aš šito nepaliksiu ir eisiu iki 4F vadų vien iš principo!!!🤗🤗🤗
O kaip paskyra pavyko susikurti ?? Bandau ,bet jokių šansų ,raso kad tok e- pastas neegzistuoja 🤣
Neradu, kur galėčiau pakomentuoti apie parduotuves. Tačiau vakar Klaipėdoje apsipirkau ir mane aptarnavo maloni pardavėja. Kiek ant kortelės spėjau pažiūrėti, jei neklystu Agnė vardu.
Patarė puikiai dėl batų ir striukių. Nuoširdžiai rekomendavo, senai tokių buvau sutikęs.
Neįmanoma susisiekti dėl grąžinimo prekių. Nurodo neegzistuojančius nurodymus, kaip tai padaryti..
Klaipėda !!
Nuostabi didelė parduotuvė, didelis pasirinkimas.
Malonios pardavėjos dirba. !
Buvome preita savaitę, diena iš pačio ryto. Kai mažai žmonių. Tai ką galiu pasakyti..PRASTAS aptarnavimas Klaipėdos, net labai..
Net nereaguoja, kai kvieti pagalbos. Kalba prie kasos su tel.. buvome pirmi klientai nebuvo įdomu ko mes ieškome , nei kažką pasiūlyti. Vaikščiojome kaip vaiduokliai po parduotuve, neragavo.
Anksčiau pirkdavome labai daug, buvome nuolatiniai klientai,nes buvo malonu sugrįžti, vis kažką naujo parodydavo ar pasiūlydavo. Ir kolektyvas su šypsena būdavo.
PRASTAS aptarnavimas Klaipėdos, net labai..
Parduotuvėje nieko nerasi, netvarka, konsultantai nekopetingi, nesupranta kur dirba ir ką parduoda.
Klaipėdos parduotuvė žemas labai žemas lygis.
Sudėtingas prekių grąžinimas, todėl manau internetu daugiau tikrai nepirksiu.
Kas prašo RMA rašymo ant siuntinio? Nei vienoj parduotuvėj tokio bajerio dar nematęs – atrodo, jog darosi pelną iš nepavykusių grąžinimų.