Angliška aprangos parduotuvė internete, prekiaujanti madingais vyrų bei moterų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Tikrai didelis pasirinkimas, plačiai žinomi prekių ženklai, neblogos nuolaidos. Atsiskaitymas kortelėmis arba PayPal. Patogu apsipirkinėti pagal modelį, gamintoją, spalvą, kainą, ir pan.
Netikusias prekes galima nemokamai grąžinti per Lietuvos Paštą ir Omniva paštomatus, prieš tai žinoma susisiekus su ASOS ir pateikus visas reikalingas detales apie darytą užsakymą.
Pristatymas į Lietuvą: standartinis kainuoja €5, o siuntinio vertei viršijus €30 tampa visiškai nemokamas. Už itin greitą pristatymą kurjeriu iki kitos darbo dienos pabaigos teks primokėti €20.
Atsiskaitymas per PayPal: yra.
Tinklapis: https://www.asos.com
Bonusas: apsipirkdami ASOS per Bonusway atgaukite dalį išleistų pinigų! 🤑
:)
liuks
musu uzsakymas atvyko tvarkingas,kokybe patiko.drasiai pirkite :)
Pirkau ne kartą ir esu patenkinta. Gera rūbų kokybė, greit pristato.
Seniai zinoma parduotuve, patikima. Drabuziu stilius daugiau toks, jaunimeliui, bet visai nieko.
Nesirinkite kainų eurais, rinkitės svarais – sutaupysite iki 5 proc. :))
Pati preke kaip ir kokybiska, bet atkeliavo pusiau praplestu voku:) kadangi atsiemiau atsiemimo punkte, tai moteriskes teige nieko nezinancios, o su dpd nesusisiekiau. Bet nebuvo labai malonu gauti praplesta siuntini.
Tikrai neblogai dirba. Viskas gražiai supakuota, laiku. Paliginus su kitom svetainėm tai👌
Dažnai perku šioje parduoyuvėje. Išskirčiau kad PRIVALUMAS labai greitas pristatymas.
labai dziaugiuosi atradusi sia svetaine
Daugiau nepirksiu. Gavau ne tą prekę, padariau gražinimą,. ..tačiau jau antra savaitė, nei pinigų, nei prekės, kurią užsakiau, nei informacijos
Nusivyliau :(
Pirkau suknelę iš ASOS, suknelė tikrai pasirodė tokia kokia ir buvo nuotraukose, tačiau man netiko dydis ir nusprendžiau ją gražinti. Išsiunčiau gal po kelių dienų gavimo, tačiau pinigų taip ir neatgavau.
Praėjus dienai po šio komentaro, kaip tik buvo gražinti pinigai.
Pirkau 3 prekes,2 prekiu atejo ne tas dydis,padariau grazinima, Išsiunčiau gal po kelių dienų gavimo, tačiau pinigų taip ir neatgavau.
Sveiki, o į kur rašėte kad gražintų pinigus? mes prekę gražinom, o mėnesį laukiam pinigų :(
Man ta pati situacija. Išsiunčiau prieš savaitę gražinimą, matau, kad per Omniva siunta yra atsiimta, o pinigų vis dar nėra…
Sveiki, noriu uzsisakyti batus, noreciau suzinoti kaiop su dydziais ar atitinka realybe ar mazinti?
Sveiki, noriu užsisakyti, bet kaip yra su siuntimu iš uk nuo 2021 m. ar yra muito mokestis ir + pvm?
Wooow, labai nustebino ir nuvylė.
Tie patys batai, kur prieš tai komentare.
Sveiki, o gal žinot kaip su asos gražinimu siuntos yra? Viską internete užpildžiau, bet iš kur gauti tą grąžinimo kodą?
Atsiuntė batus uk 9 dydis. Nesioju 53. Pagal dydis atsiusta nors raso 9 dydis, bet batai gal ir atitiktu 40 dydi. Ne didesni. Uzsakiau dar dirza 44 dydzio. Atsiuntė xxs dydi,. Kaip viska grąžinti atgal ????
Užsisakiau gražią suknelę bet gavau didesnę dydį. Man netiko ir grąžinau atgal, bet dar negavau pinigų jau antrą savaitę. Labai nusiviliau ://////
Atsiuntė labai greitai. Bet atsiuntė batus, dydžiu mažesnius, nei užsisakiau..
Matau,kad daugelis susidūrė su neapmoketais grazinimais ne tik aš.Ir pirkta ne už keletą eurų,o už beveik kelis šimtus.Ir pasiekt juos neįmanoma,arba neatsiliepia arba tenka bendrauti tik su robotais,kurie atrado visai ne į temą.Geda turėtų būti dėl neatsiskaitymo ir nesiskaitymo su pirkėju… Jau praėjo pusantro mėnesio,nusivylusi,beet..gal kartais būna ir stebuklų 🙂
.
Gavau gan greitaią,netiko dydis padariau grąžinima praejo 2savaites pinigelius dar negražino😑
Reikia grazinti,bet neateina kodas i telefona.ka daryti? Negalime padaryti grazinimo
Sveiki, užsakiau striukę iš asos, turėjo atsiųsti 10-08, dabar jau 10-28, pinigai nuskaičiuoti, o striukės nėra, gal žinote per kur jiems rašyti?
O kaip del mokesciu? Ar mokejote?
Sveiki. Kaip grazinti prekes? Gavome bet netinka,pildau grazinima bet raso kad negalima siuo metu tai padaryt? Gal galit patart kaip grazinat prekes?
Sveiki, man ta pati situacija, niekaip neina grąžinti
Sveiki, o siuntą gavote per Lietuvos paštą, ar į paštomatus ar DPD?
Noriu grąžinti prekę, bet nesulaukiu sms su grąžinimo kodu. Susisiekti su jais nėra kaip…Gaila , kad neišsiaiškinau anksčiau, nes laukiu iš jų dar vienos siuntos jei netiks , tai pinigai į balą..
Gavau nepilna užsakyma, ir jie mane užblokavo ir negražina pinigu
O kaip del mokesciu??kodel nieks nerasote??
Omniva pametė mano siuntą, susisiekus su omniva pasakė, kad siuntėjų klaida, bendrauti su jais dėl siuntos. Šiaip ne taip susisiekiau su ASOS aptarnavimo skyrium dėl visos situacijos, uždavė klausimus, pasakė, kad grąžins pinigus. Po kurio laiko prabudo omniva, informavo, kad rado siuntą, o ASOS užblokavo anketą, neva tai aš siekiu sukčiauti. Pinigų grąžinę nebuvo. Ir pikta ir juokinga. Parašiau laišką viską išdėsčiusi ASOS ir pridėjusi visus susirašinėjimus su omniva, laukiu reakcijos. Toks jausmas, kad už siuntėjo ir vežėjo darbą atsakingas pirkėjas. Kontaktai buvo visi nurodyti teisingai.
Kodėl nebeleidžia pirkti peundais?