Myprotein – Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi el. parduotuvė, prekiaujanti maisto papildais sportui ir sveikatai. Siūlomas platus pasirinkimas: baltymai, angliavandeniai, įvairūs mišiniai, kreatinas, vitaminai, BCAA, prieštreniruotiniai produktai, maisto pakaitalai ir t.t. Myprotein papildai parduodami paprastesnėse ir didesnėse pakuotėse, kas sąlygoja mažesnes kainas nei kitų žinomų prekės ženklų produktai. Laikomasi visų europietiškų standartų.
Nuo šiol lankytojų patogumui svetainė yra išversta į lietuvių kalbą. Atsiskaityti galima eurais arba kita pasirinkta valiuta.
Pristatymas į Lietuvą: kurjeris pristato į namus. Kaina iki €49 vertės užsakymams prasideda nuo €2,99, o perkant už daugiau – siuntimas nemokamas. Siunčiama iš Lenkijos per 5-7 darbo dienas.
Atsiskaitymas per PayPal: yra.
Nuolaidos kuponas: "ANDRIUS-R2T" (galioja perkantiems pirmąkart).
Tinklapis: https://www.myprotein.com/
Bonusas: apsipirkdami Myprotein per Bonusway atgaukite dalį išleistų pinigų! 🤑
nors prekių kokybė tenkino, bet prireikus kelias iš jų grąžinti – prasidėjo kova su vėjo malūnais. Tokia išpopuliarinta parduotuvė, o turi tokį tragišką grąžinimo sistemą – graudu. Gaila kad niekas neafišuoja grąžinimo problemų. DHL užsakymas virš 10eur, brangoka, bet kito būdo nėra. Tai jeigu turi prekę, kurią nori grąžinti iki šitos sumos tai neverta net svarstyt siųst atgal, nes tiesiog laiko gaila. labai kėblu.
Visiškai pritariu ankstesniems komentatoriams.Grąžinimo „subtilybės” absurdiškos :(
Sveiki, gal galit padeti su grąžinimu? Is ju negaunu atsakymo is vis.. gavau etikete, tačiau nezinau ka su ja daryti.. Nors rodo, kad ja reikia išsikirpti užklijuoti ant siuntos, bet o ka daryti veliau? Kur ja nešti? Noriu greiciau atsikratyti ta siunta.. ar dabar atskirai sumokėti dhl ir gauti dar kazkokia viena etikete? Gaila, kad taip ne sklandziai nurodytas gražinimas Step by Step..
Sveiki, pasiakaminkite į Itella, jie suformuos grąžinimo kodą, su juo įdėsite siuntą į Itella paštomata. Ir aš užtrukau, kol išsiaiškinau..
Pritariu Gretai. Šiais laikais turint internetinę parduotuvę turėti TOKIĄ SUDĖTINGĄ IR BRANGIĄ grąžinimo politiką prilygsta viduramžiams. Visų pirmą rašyti specialius laiškus tam kad gauti konkrečios informacijos, SPAUSDINTI pačiai grąžinimo lapus (nieko neprideda į siuntą), ir mokėti 10+eur už siuntimą… Niekada daugiau… Laimei, kad yra pažangesnių parduotuvių, kurios viską numato į priekį ir pasirūpina, kad vartotojo patirtis būtų maloni, o ne vargo vakarienė… :(
Labai apmaudu, kad siais IT laikais neimanoma grazinti siuntos! Robotas siuncia tas pacias vis nuorodas,viska suvedus ismeta, jog siunta neimanoma grazint!Kodel???? Triskart siunciaus i Myprotein uzklausa, kaip man elgtis,bet ir vel gaunu ta pacia nuoroda, kuri neveiksni. Cia kas?pasipelnymas ? Tikras nusivylimas ir laiko bei nervu svaistymas.
Same, reikia dpd pin kodo siuntos, jog galėčiau pakeisti adresą, o jie man 2 kartus siunčia sekimo numerį, kurio neužtenka, automatiškai tą pačia žinutę siunčia pusę dienos :)
Grąžinimai tragiški, labai komplikuoti, plius reikia susimokėti apie 10eur už grąžinamos siuntos siuntimą. Rašiau jiems, uždaviau klausimą ar galimą grąžinti vienoje siuntoje dvi skirtingas siuntas, atrašė jog galima, svarbu, kad būtų grąžinimo lapai įdėti su prekėmis, viską padariau kaip liepta, pusę siuntos grąžino, pusę ne. Į klausimą kodėl čia taip įvyko atrašė, kad negalima grąžinti dvejų siuntų vienoje, tai kam tada klaidinti žmogų ir rašyti, jog galima, o grąžinus siuntą, nebe galima??? Daugiau iš ten nieko nesisakysiu.
Sumokėjus už grąžinimą, atsisako grąžinti pinigus, sakydami, kad prekė sugadinta. Sportinės timpkės buvo pasimatuotos, nenutrūkusi nei viena etiketė. Susisiekti neįmanoma, vartotojų teises negina.
Su gražinimu darykit pagal sita aprasyma viska, per kokia savaite laiko pavyko:
Jūs turėjote gauti grąžinimo dokumentą iš klientų aptarnavimo skyriaus, kurį reikia įdėti į grąžinamos siuntos vidų (my protein puslapyje uzpildyti-grazinima)
Toliau Jums reikia susikurti grąžinimo etiketę, ją susikurti galite čia: https://MyProtein.returns.international/lite
Susikūrus etiketę ir ją apmokėjus (~10 eu), prašome, užregistruoti grąžinimo etiketę pagal šias instrukcijas:
Nuspauskite šią nuorodą ir atsidariusime lange pasirinkite funkciją „Grąžinimas” ir į siuntos nr. langelį įveskite DHL etiketės numerį. https://my.smartpost.lt/new_shipment/
Jums bus suteiktas PIN kodas, kurį suvedus į Smartpost terminalą bus atidarytos terminalo durelės ir siuntą galėsite išsiųsti Lenkijos adresu.
Įsitikinkite, jog koduką vedėte teisingai JJD0000…. Koduką vesti reikia be skliaustų ir tarpelių.
Neturiu žodžių dėl šios parduotuvės grąžinimo sistemos, labiausiai gailiuosi, kad nepaskaičiau visų šių komentarų prieš užsisakydama. Visų pirma užsakytos tamprės (įprastai visų parduotuvių dydis tinka tas pats) buvo gautos lyg ant vaiko.. išsiėmus iš pakuotės juokas paėmė, tačiau nusprendus grąžinti norėjosi verkti. Susirašinėju per jų tobulą sistemą jau daugiau nei savaitė ir matau, kad tiesiog geriau pasiliksiu tas prekes nei gadinsiuosi tiek nervų. O dar paskaičius, kad grąžinus ir sumokėjus už grąžinimą pinigai ne visada grąžinami išvis medalį galima kabinti… NEPIRKIT!!!!
Labai gailiuosi, kad tik dabar „pagooglinau” ir perskaičiau komentarus apie MyProtein grąžinimo subtilybes :’). Užsisakiau sportinę aprangą ir galvoju, jei netiks gi lengvai grąžinsiu… Kam naudotis tokiomis internetinėmis parduotuvėmis, kurios visiškai nesuteikia patogaus grąžinimo galimybės, ką jau kalbėti apie kosmines grąžinimo kainas.
Užsisakiau kostiumėli, netyčia ne tą dydį pasirinkau :) nepraėjus nei 10 min nuo užsakymo patvirtinimo iškart kreipiaus į pagalbos centrą, nes jokių numerių kontaktų nėra. Galvojau, kad ir lietuvoje yra atstovai. Atrašė, kad dydžio pakeisti negalima, bet pasiūlė bandyti atšaukti užsaykma, atšaukti nebeleidžia, nors užsakymas pateiktas prieš kelias valandas.. tragedijų tragedija. Neveltui tiek reklamuojama. Normaliem šhopam tiek reklamos nereikia. Matysim kaip kokybė, bet jau dėl dydžio matau be šansu bus. Perkant labai gerai apgalvokit ir apžiūrėkit užsaykmus
Bendravimas su klientais labai prastas, norint grąžinti prekes reikia susimokėti iki 20€. O ir kokybė labai bloga.
Būčiau žinojus apie grąžinimo politiką ir 10 eur mokestį, niekada nebūčiau užsakinėjusi prekių. Kažkokia tragedija.
Prekių grąžinimas kažkokia misija neįmanoma. Susisiekus dėl grąžinimo atsiuntė skirtingų užsakymų duomenis (vieno uzsakymo nr. kito prakes). Šią problemą išsprendė greit, tačiau pasiteiravus tikslesnių duomenų, informacijos, galiausiai kitų galimybių, kaip grąžinti siuntą, nes gražinimas nebuvo aiškus, prasidėjo kažkoks nesusikalbėjimas. Parašius laišką su konkrečiais klausimais ir paaiškinta situaciją gavau laišką su atsakymu, kuriame iš parašytos informacijos atrodo, kad jie mano laiško net neskaitė. Paaiškinau, kad siunta nebuvo išsiųsta, nepavyksta registruoti, paklausta klausimų, kaip elgtis, ar galima kitu būdu gražinti prekes, gavau atsakymą, kad jie peržiūrėjo ir mano prekės dar negautos prašo atsiųsti siuntos sekimo koduką ir pan….Labai gaila, kad nėra su siekimo telefonu, nes komunikavimas (jei tokiu galima pavadinti) el. paštu TRAGEDIJA.
Kaip gaila kad nepaskaiciau siu komentaru pries perkant.
Taip smarkiai reklamuojama internetine parduotuve, kad net nekilo itarimu.
Užsisakiau tampres, vienu dydziu didesnes nei iprastai nesioju – o kaip viename atsiliepime rase „dydis kaip vaikui”.
Norint grazinti preke – kryziaus kelias.
Gailiuosi pirkusi, bet uztat kitus ispesiu nepirkti cia.
Kažkas tragiško su prekių grąžinimu. NIEKADA GYVENIME nebeužsisakinėsiu iš Myprotein vien dėl tokio sudėtingo ir dar mokamo (10eu.) prekių grąžinimo. Kaip ir kiti, gailiuosi anksčiau nepaskaičiusi šių komentarų. Bet man net neatėjo į galvą eiti kažką skaityti, negalvojau, kad galėtų būti TAIP sudėtinga. Šiais laikais kitos elektroninės parduotuvės prekių grąžinimą yra padariusios maksimaliai paprastą ir naudingą klientui, o čia šitoje vietoje absoliučiai neatsižvelgiama į kliento patogumą.
Absurdiška gražinimo sistema!!!
BLOCK myprotein amžiams. Net į tą pusę nenoriu žiūrėt. NEREKMENDUOJU. O dar ir influnceriai reklamuoja, patys turbūt nežinodami grąžinimo sistemos – mažiau klausyti tų „nuomonės formuotojų”. Juokdariai ir tuo įsitikinau.
Dydžiai neatitinka, iš 15 užsakytų, nei vienas netiko.
kas per atsiliepimai čia? vien tik apie gražinimą, ar tos prekės tokios š, kad visi gražint nori? Atėjau pasiskaityti atsiliepimų apie papildų kokybė, tačiau visi atsiliepimai tik apie gražinimą
Pirkau treningu komplekta XXS,
kelniu ilgis buvo iki pazastu, dzemperis tiko.
Nenorejau gadintis nervu su grazinimu, tai nesiau i siuvykla, kad pataisytu. Kokybe prasta, vidinis pamusalas veliasi ir krenta.
Nerekomenduoju pirkti drabuziu.
Na ir aš užlipau ant šio grėblio ir tik dabar atsiliepimus perskaičiau.. Su grąžinimu kryžiaus keliai.. Galiausiai kiek rašiau, kiek prašiau kito koduko nieko negavau ir likau su netikusiomis prekėmis…
Ieškojau informacijos kaip galiu grąžinti prekę iš Myprotein ir pakraupau, kad turiu susimokėti pusę prekės vertės- virš 10 eurų vien už tai, kad neatitiko dydis… Papildai, lašiukai be cukraus tikrai patiko, bet aprangos daugiau niekada neužsisakysiu. Taip pat prieš užsisakant skaičiau ir dėl grąžinimo, niekur nebuvo užsiminta, kad bus tokia kaina ar, kad iš viso turėsiu susimokėti.
Labai nusivyliau. Sportinės liemenėlės dydis – 1 ar 2 dydžiais mažesnė, nei pasimatuoti neišėjo. Su užsakymo vykdymu reikalai išvis patyliu, nuo užsakymo pinigus nuskaito kaip nori kada nori, išsiunčia po vieną, o antro daikto lauk kad ir mėnesį. Atšaukti antros dalies užsakymo negali, nors ir nenuskaitė pinigų. Į laiškus atrašo per aplinkui, bet vistiek neatsako aiškiai. Su gražinimu irgi vėjai. Internetu perku LABAI dažnai, bet tokių nesamonių karuselių nesu dar regėjusi, o jau tiek išpuikinta parduotuvė :) nėra čia nieko gero.
Uzsisakiau treningus S dydzio atejo dydzio kaip XXL ,rasiau daug laisku,atrasineja nesamones,i klausimus neatsako,uz grazinima 11 eu sumokejau bet etiketes jokios dar negavau i el pasta… kazkokia pieva,gyvenime is ten nebesisakysiu
Kol perki tol gerai, tik paprašius atšaukti užsakymą, po poros valandų po pirkimo, jie neatšaukė!!!! Įsivaizduojat? Po paros laiko tik išsiuntė! Ir dabar reikia siųsti atgal. Kas per idiotizmas!
ta pati situacija su grąžinimu – totalus absurdas, grąžinti neįmanoma, komunikacija nulinė.
Nėra kur palikti įvertinimo apie paslaugas bet paliksiu čia, tragedija jūsų bendravimas o prekiu grąžinimas vyksta keli mėnesiai. Ir nesvarbu kad gavo atgal viska bet tempimas ir į viska žiūrėjimas per pirštus, žiauru. Nenuostabu kad nėra kaip įverti jūsų paslaugų kokybės.
Tragiškas grąžinimo procesas. Daug neaiškumų ir kaina 10 eur.. Paskutinį kartą perku.
Kaip ir visi rašiusieji nesiūlau nieko pirkti, nes gražinti beviltiška. Dydžiai neatitinka ir t.t.
Grąžinimas tragedija! Google translate suprantamiau išverčia, nei jų robotai… pirmas ir paskutinis kartas. O ir drabužių kokybė ne pati geriausia.
Drabužių dydžiai neatitinka lentelės, yra stipriai mažinti. Grąžinimas labai sudėtingas ir brangus. Už siuntimą susimoki 5eur., o jei nori grąžinti turi susimokėti dar 10eur. :)))))))