Myprotein – Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi el. parduotuvė, prekiaujanti maisto papildais sportui ir sveikatai. Siūlomas platus pasirinkimas: baltymai, angliavandeniai, įvairūs mišiniai, kreatinas, vitaminai, BCAA, prieštreniruotiniai produktai, maisto pakaitalai ir t.t. Myprotein papildai parduodami paprastesnėse ir didesnėse pakuotėse, kas sąlygoja mažesnes kainas nei kitų žinomų prekės ženklų produktai. Laikomasi visų europietiškų standartų.
Nuo šiol lankytojų patogumui svetainė yra išversta į lietuvių kalbą. Atsiskaityti galima eurais arba kita pasirinkta valiuta.
Pristatymas į Lietuvą: kurjeris pristato į namus. Kaina iki €49 vertės užsakymams prasideda nuo €2,99, o perkant už daugiau – siuntimas nemokamas. Siunčiama iš Lenkijos per 5-7 darbo dienas.
Atsiskaitymas per PayPal: yra.
Nuolaidos kuponas: "ANDRIUS-R2T" (galioja perkantiems pirmąkart).
Tinklapis: https://www.myprotein.com/
Bonusas: apsipirkdami Myprotein per Bonusway atgaukite dalį išleistų pinigų! 🤑
Labai labai blogai
Labai bloga įmonė, prižadėtą 1+1 akciją neįgyvendino , negana to užsakymas truko beveik 2 sav. Neprasidėkite jokiais būdais
Tas pats del 1+1
Netikusių prekių grąžinimo politika, tai tiesiog katastrofa. Niekur nenurodyta kiek kainuos grąžinimas. Komunikavimas su klientų aptarnavimo centru – katastrofa. Siuntinėja šabloninius atsakymus. Galiausiai paaiškėjo, kad grąžinimas kainuoja 10,29 Eur. Kiek esu pirkusi internetinėse parduotuvėse, niekur nebuvo taip sudėtinga grąžinti ar kad būtų tokia didelė grąžinimo kaina. Labai, labai nusivylusi myprotein. Niekam nerekomenduoju.
Pritariu, labai labai blogai, taip išreklamuota myprotein, bet labai gaila, kad prie tos reklamos niekas nekalbama apie siuntos grąžinimą, kokia tai sudėtinga sistema ir dar už tai turi susimokėti nemažus pinigus.Ir dar nepabaiga norint atgauti pinigus prasideda įrodinėjimas laiškų rašymas su robotais. Gerai kai viskas tinka ir patinka, netenka grąžinti. Todėl pirmas ir paskutinis pirkinys iš šios parduotuvės. N e r e k o m e n d u o j u!
Pirmą kartą gyvenime susidūriau su tokia košmariška grąžinimo sistema:
1. keliolika laiškų, kad praeiti sistemą. Užtruko apie mėnesį!
2. keli dokumentai, kuriuos reikia pildyti, kurių tai neprideda tai dar kas
3. visiškai neaiški sistema ir žingsniai
4. nepateikia pilnos instrukcijos ką kur ir kaip daryti tad tenka žvejoti po dalelę ir dar keliose vietose
5. po visko paaiškėja, kad reikalauja sumokėti virš 10 eurų grąžinimui, nors grąžinama ne dėl kliento atsakomybės, o dėl to, kad dydis netiko
Sveiki, per kur grąžinote? jau baigiu pražilt 🤦♀️ visur rašo kad grąžinimas 20€.kaip jūs radote už 10? o man reik grąžint 2 siuntas. niekad daugiau iš čia neužsisakinėsiu
Berods per Itella. Pas juos irgi problemos – labai nesklandus servisas.
Ta pati situacija, susirašinėju jau antra savaitė ir nepavyksta suprasti kaip turiu gauti tą ZigZago etiketę – JJD000030142435000000XXXXXX. Gal kas gali padėti??? Nes toje my protein gražinimo etiketėje tokio kodo nėra… tada nukreipia į kkitą puslapį kur jau tokį kodą reikia turėti….
Čia galite sukurti savo grąžinimo etiketę https://myprotein.returns.international/pro
Tiesiog užpildykite savo duomenis ir pasirinkite Jums tinkamiausią grįžinimo būdą! Grįžti su Itella: prašome pasirinkti savo atgalinį būdą: DHL Parcel Poland ir spustelėkite „pereiti”
Grąžinama apranga turi būti tokios pačios būklės, kaip jūs ją gavote. Etiketės taip pat turi būti vietoje ir nepažeistos.
Čia galite surasti artimiausią siuntų paėmimo punktą: https://parcelshopfinder.dhlparcel.com.
Čia galite sukurti savo Itella grąžinimo etiketę: https://my.smartpost.lt/return_parcel/.
Gal žinote kaip grąžinti jeigu pasirinkau pačiam apmokėti?…
Sveiki, gal turite kas kontaktinį telef.nr.i elektroninį laišką neatsako, kaip grąžinti prekes?
Baisesnio klientų aptarnavimo nemačiau. Gražinti prekes- misija neįmanoma. Bendrauja tik robotai, šabloniniais atsakymai,
Laiškų neskaito, o telefono numerio neduoda
Užsisakiau prekes iš internetinės parduotuvės ir pristatė jas per DPD paštomatą, kurį buvau pasirinkusi. Dėja, tačiau siunta buvo taip įkišta į paštomatą, kad norint ją išimti, reikėjo plėšti visą dėžę, naudojant jėgą. Tikiuosi, kad ateityje sutvarkysite šį dalyką ir taip nepasikartos man ar kitiems jūsų klientams.
Dar tokios blogos grąžinimo politikos nesu mačiusi, jeigu nesate užtikrinti, jog tiks dydis, išvis nesiūlau pirkti iš myptotein. Norėjau grąžinti prekę, nuvažiavus į artimiausia itella grąžinimo punktą (mandarine), ten tokios galimybės nėra, nors per myprotein savitarną buvo pasirinktas būtent šis grąžinimo punktas. Klientų aptarnavimo numerio nėra, kas sukelia dar daugiau sunkumų, negana to, už grąžinimą moku 10 eur ir dar nėra aišku kurioje vietoje ir kaip padaryti grąžinimą. Susisiekus per su myprotein, man siūlo susikurti siuntos kodą ir sumokėti dar 6eur, nors jau siuntos kodas buvo sukurtas ir tokiu atveju jau būčiau sumokėjusi už siuntimą 16eur. Kitos parduotuvės siūlo nemokamą grąžinimą, ar bent adekvačią kainą. Nerekomenduoju, teko tiesiog pasilikti nereikalingus drabužius
Prieš užsisakant paskaičiau apie grąžinimo politiką, niekur nebuvo užsiminta, kad bus tokia kaina ar, kad iš viso turėsiu susimokėti už grąžinimą. Čia yra tiesiog apgavystė. Matau čia daugybę tokių pačių apgautų klientų. Ar kas nors bandėte kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą? Ar kas nors iš Jūsų prisijungtų teikiant prašymą šiai tarnybai? Parašykite man.
Ši kompanija neverta ir 1 balo.Visi atsiliepimai neigiami. Nesu turėjusi tokios baisios patirties su el. parduotuve.Visiškai neprofesionali kompanija, kuri nevertina savo klientų.
Savo kontaktus slepia, Lietuvoje atsakingų nėra, grąžinti kainuoja daug pinigų ir nervų, svetainėje pilna gramatinių klaidų, google vertimas. Neverta iš jų pirkti, neapsigaukite.
KATASTROFA, O NE PARDUOTUVĖ!
Pritariu visiems apgautiesiems. Su tokia bloga prekių grąžinimo politika dar neteko susidurti. Net ir gavus grąžinimo etiketę, netinka nei vienas kodas, kad užregistruoti siuntą, o klientų aptarnavimo skyrius yra tiesiog kažkoks botas, siuntinėjantis bereikšmius šabloninius atsakymus. Grąžinimo kaina nenurodyta,o galiausiai paiškėja, kad grąžinimas kainuoja virš 10 eurų – mano atveju, brangiau nei prekė, pirkta išpardavimo metu. Drabužių kokybė nebloga, bet kad išvengt didelio galvos skausmo, iš pirmo karto reikia atitaikyti dydį, kas dažnu atveju būna neįmanoma. Bandžiau duoti MP antrą ir trečią šansą, bet matau, kad visiškai neverta. Daugiau iš čia nepirksiu ir kitiems nepatariu!
Gal galite padėti kaip gavote tą kodą kuris tinka grąžinimui?? nes ir aš jau antra savaitė susirašinėju su jais ir tiesiog neįmanoma gauti informacijos…
Neverta net vienos žvaigždutės, grąžinimas katastrofiškas
Jetus, pirma suki pirkau ir tai paskutinis kartas. Grazinimas- kosmaras. Jauciu, kad prekes teks pasilikt…susirasinejimas kas kart vis su kitu konsultantu. Tiesiogiai nieko negali paklaust.Niekam nerekomenduoju!!!!
Nerekomenduoju pirkti
Tokio pasityčiojimo NIEKADA, NIEKUR nemačiau.Leido užsakyti prekę, kurios neturėjo, neatsiuntė net raginami 2 mėnesius. Komunikacija – realūs robotai. Problemos sprendimo jokio! Pirkimui buvau panaudojusi uždirbtus pinigus pakvietusi naują klientą. Nebesulaukusi prekės atšaukiau užsakymą, o pinigus gražino tik dalį, tiek kiek buvau įmokėjusi grynais (ir tai ne visus), o premija uždirbti pinigai – nulis, pradingo, jokio naudingo pasiūlymo, į paskyrą negrįžo! Esu pikta iki negalėjimo. Laukiau papildų 2 mėnesius, o esu išdurta vidury dienos.
Prisidedu prie susidūrusių su tragiška grąžinimo politika, niekada daugiau iš čia neužsisakinėsiu ir kitiem nerekomenduosiu. Gal kas gali paaiškint – parašyta, kad neklijuoti grąžinimo etiketės ant pristatymo etiketės, tai jos abi turi būti ant dėžės, ar originalią pristatymo etiketę nuėmėt išvis?
TRAGEDIJA. Jei nesate 100 proc. tikri, kad pirkinys jums tiks – susilaikykite nuo bet kokio pirkimo, nes grąžinimas pareikalaus daug laiko, nervų ir pastangų.
SIAUBINGAS KLIENTŲ APTARNAVIMAS.
— Komunikacija siaubinga ir neinformatyvi;
— Dydžiui netikus, jo nekeičia, o tik siūlo grąžinti;
— Pats grąžinimas beveik neįmanomas, niekur nėra skelbiama kaina.
Turbūt pirmą kartą tenka susidurti su tokiu komplikuotu netikusios prekės grąžinimu.
Norint grąžinti prekę, reikia siųsti užklausas, į kurias atsako robotukas ir neatsako į paprastą klausimą kaip grąžinti prekes, o klientui atrašyti tuo pačiu el. paštu galimybės nėra, laiškai neišsisiunčia. Pačiam klientui susisiekti su jais irgi neįmanoma el. paštu, tik per užklausas.
Negavus atsakymo kaip grąžinti prekes, tenka rašyti užklausą dar ir dar kartą. Atsiunčia siuntos lipduką, su milijonų pageidavimų ir be informacijos ar lipdukas skirtas kurjeriui, ar paštomatui ir apskritai koks vežėjas turi paimti siuntą :) Netgi papildomai esi priverstas užpildyti ir atspausdinti gražinimo formą :):):) Taip pat, nepateikta jokios informacijos ar grąžinti prekę pirkėjui kainuoja, jei taip, tai kiek… Visiškas bardakas. Pirkau pirmą ir paskutinį kartą. NEREKOMENDUOJU.
My protein laiškas (atsakė su siuntos lipduku tik į 4 laišką, prieš tai gaudavau automatinius):
Mes gavome jūsų prekės grąžinimo užklausą.
Visos instrukcijos kaip tai padaryti yra išdėstytos prisegtame dokumente, paprasčiausiai atsiųskite produktą atgal naudodami iškirptą adreso etiketę. Nepamirškite pridėti užpildytos grąžinimo formos su grąžinama preke (ėmis). Tai mums leis įvykdyti grąžinimo procesą kaip įmanoma greičiau.
Visos prekės grąžinamos mums yra jūsų atsakomybė, iki kol jos pasiekia mūsų sandėlius. Prašome įsitikinti kad grąžinamos prekės yra supakuotos saugiai, tam kad užtikrinti jog prekė ar pakuotė nebus pažeista. Mes rekomenduojame naudotis pristatymo tarnyba, kuri apdraudžia prekes, tam kad siuntinio praradimo atveju apsaugotumėte save nuo nuostolių.
Vos tik prekė bus pristatyta ir patvirtinta sandėlyje, mes pradėsime vykdyti prekės grąžinimo procesą.
Jeigu turite klausimų arba ieškote pagalbos, maloniai prašome susisiekti su mumis naudojant jūsų sąskaitos žinučių centrą ir vienas iš mūsų komandos narių jums padės.
Grąžinimas praktiškai neįmanomas. Grązinimo kaina 10e, bet čia mažiausia bėda. Pirma turi rašyti jiems su sąrašu ką nori grąžinti, tada jie užpildo formą ir jau gali siųsti, tačiau jie speceliai blogai užpildė formą, o paprašius pataisyti, sako: antra kartą to daryti negali. Bendrauti kaip su autoatsakikliu messengeryje – tuščias reikalas. Į vartotų teises pareiškimą parašyti neišeina, nes įmonė Anglijoje. Siuntai nemažai reikalavimų, kad lengvai gali jos ir neužskaityti.
Nerekomenduoju pirkti – švelniai pasakyta.
Siaubas niekam nerekomenduoju šios el. parduotuvės, reklamos visiškai neatitinka tikrosios realybės jei susiduri su prekės grąžinimu. Kaip ir daugelis rašė atsakinėja tik autoatsakikliai, grąžinimo kaina neadekvati, pirmas ir paskutinis pirkinys!!! Afera kažkokia
Prekių grąžinimas katastrofa – jie nenurodo nei el.p., nei tel.nr., ir siūlo rinktis vėžėją, kuriam tokios info nereikia (LT paštas). Atrodo, kad bendrauji su robotu. „Vyšnaitė ant torto”, kad prekes išsiunčiau pagal jų supildytą formą, o prekės antra savaitė dar jų nepasiekė. Bijau, kad liksiu ir be prekių, ir be pinigų. Nerekomenduoju.
O vargeli, prisijungiu prie visų čia rašančių :D bandau grąžinti siuntą, žiūrėsiu kaip seksis, pamačiusi kas čia dedasi ir paskaičiusi komentarus, nepatingėjau parašyti skunda į Europos vartotojų teises, kadangi prekės iš lenkijos, o čia ne lietuvių kompaniją, na nežinau, ir ta informacija yra sunkiai suprantama, kas čia per įmonė, bet galbūt pavyks ką nors išpešti, nes grąžinimo sistema tikrai nenormali :D
Niekaip nesuprantu, kaip šita parduotuvė vis dar egzistuoja ir yra leidžiama iš jos pirkti. Prekių grąžinimas neįmanomas, ar tai nepažeidžia vartotojų teisių? Ar užtenka parašyti neaiškią grąžinimo schemą, kuri neveikia ir esi neliečiamas?
Drabužiai kokybiški, bet grąžinimo politika tragiška. Norėjau grąžinti šortus, nes man per maži. Su nuolaidos kodu šortai kainavo 12 eur. Prekių grąžinimas 10eur. Tai tiek to, pasiliksiu šortus, su motyvacija susikūdinti. Bet DAUGIAU NIEKADA NEPIRKSIU IŠ MY PROTEIN, nes į laiškus atrašinėja šablonais su nereikalinga informacija ir nesugeba atsakyti į elementarius klausimus.
Grąžinimas tragedija. Automatiški šabloniniai nelogiški atsakymai, duomenų vėl ir vėl reikalavimai. Jau tris dienas susirašinėju ir vis dar negaunu grąžinimo formos. Jeigu būčiau žinojusi, tikrai nebūčiau pirkusi.
TIESIOG TRAGEDIJA… ESU APAKUS. NIEKAIP NESUPRANTU, KAIP TAIP VISI REKLAMUOJA JŲ PREKES, O IŠ TIKRO YRA VISIŠKAI VISKAS SIAUBINGA. GRĄŽINIMAS VIRŠ 10 EUR. GRĄŽINTI PREKĖS TIESIOG BEVEIK NEĮMANOMA, NES SIUNČIA SKIRTINGĄ INFORMACIJĄ, NIEKUR NERAŠO APIE GRĄŽINIMO KAINĄ IR JOKIOS AIŠKIOS INFORMACIJOS, KAIP TAI PADARYTI. TIKRAI NEREKOMENDUOJU PIRKTI NIEKO, KAŽKOKS ABSURDAS… ŠITIEK NERVŲ KAINUOJA, KAD GRĄŽINTI PREKES IR ATGAUTI SAVO PINIGUS…
Grąžinimas tragiškas.. pagaliau išsiaiškinau,kad galiu grąžinti per dpd,nes iš ten ir atėjo siunta. S dydžio grąžinimas į lenkiją 10€, m dydžio 20€… absurdas koks tiks begali būti..
Grąžinimas 10 EURU! Ir tai turi nueiti kryžiaus kelius, kad grąžinti tas prekes ir kad apskritai atgauti pinigus. Vien dėl šito nieko daugiau iš jų nepirksiu ir nerekomenduoju pirkti.
Praejo jau daugiau kaip du menesiai nuo tada kai grazinau rubus. Grazinimo salygos maximaliai nepatogios… cia tam kad nesivargintu grazinti nekokybisku rubu? :D Rubu kokybe,modeliai,audiniai,neatitiko matomu parduotuves nuotraukose. Pinigu neatgavau, o rasinetis apie tai jaupavargau. NEPIRKITE NIEKO is sios parduotuves, yra daugybe kitu parduotuviu su lengvesne komunikacija/grazinimo politika.
Nerekomenduoju niekam!
dar vienas įrodymas – bėgti nuo prekių, paslaugų, kurias kišą visi influenceriai. Dėl prekės kokybės priekaištų neturiu, BET norint grąžinti netikusią prekę prasideda… Atsakymai versti su google translateriu arba tokio lygio. Niekaip nepavyksta gauti tinkamų numeriu grąžinimo etiketei sukurti, o tada paaiškėja, kad grąžinimo kaštai 10,29 Eur !!! Na, aš beveik nieko neperku fizinėse parduotuvėse, beveik viskas užssakoma internetu, bet tokių gražinimo kainų už rūbų/ avalynės siuntimą dar neteko matyti . Pasiseks, jei prekė tinka, tada viskas ok. Bet jei nori pasikesiti į kitą modelį, tada jau kyla kausimas ar verta apskritai grąžinti .
tragedijų tragedija grąžinimas. Jau kiek dienų sėdžiu, bandau suprasti, kaip tai padaryti, jie tikslios informacijos nesuteikia, pastoviai nieko aiškaus nepasako. Gal kažkas galėtų pasidalinti po žingsnį, kaip pavyko padaryti grąžinimą? Baigiu prarasti viltį, o užsakymo suma didelė…
Atsiuntė visą sugedusių, supelijusių vaflių dėžutę. Visas užklausas ir laiškus ignoruoja, net nesiruošia kompensuoti nuostolių.
Nervu gadinimas, o ne supportas. Nuskaičiavo pinigus nuo kortelės iš lempos, bandant susiekti su supportu yra tragedija. Telefono paakambinti nėra, o bendrauji laiškais su kažkokiais robotais iš trečiųjų šalių neįmanomą, ką aiškini nieko nesupranta.
Dirbu su IT projektais, bet kaip grąžinti netikiusias prekes jau 2 savaites nesuprantu…
Dar neteko matyti tokio didelio tinklo su taip neišdirbta sistema, labai blogai.
Absurdas su gražinimu, uždaryti reikia šitą parduotuvę
Matyt prekiu taip ir neteks grazinti, nes reakcijos nulis. Labai gaila. Prekes gan konybiskos,bet grazinimo politiko tragediju tragedija!
Siaubinga komunikacija. Užsisakant prekes suklydau su el. paštu. Nežinau kiek laiškų jiems prirašiau, o jie tik savo šabloninius atsakymus siuntinėja. Tai įsivaizduoju, kad tas pats ir su prekių gražinimu. Niekam nerekomenduoju sakytis iš čia!