Myprotein – Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi el. parduotuvė, prekiaujanti maisto papildais sportui ir sveikatai. Siūlomas platus pasirinkimas: baltymai, angliavandeniai, įvairūs mišiniai, kreatinas, vitaminai, BCAA, prieštreniruotiniai produktai, maisto pakaitalai ir t.t. Myprotein papildai parduodami paprastesnėse ir didesnėse pakuotėse, kas sąlygoja mažesnes kainas nei kitų žinomų prekės ženklų produktai. Laikomasi visų europietiškų standartų.
Nuo šiol lankytojų patogumui svetainė yra išversta į lietuvių kalbą. Atsiskaityti galima eurais arba kita pasirinkta valiuta.
Pristatymas į Lietuvą: kurjeris pristato į namus. Kaina iki €49 vertės užsakymams prasideda nuo €2,99, o perkant už daugiau – siuntimas nemokamas. Siunčiama iš Lenkijos per 5-7 darbo dienas.
Atsiskaitymas per PayPal: yra.
Nuolaidos kuponas: "ANDRIUS-R2T" (galioja perkantiems pirmąkart).
Tinklapis: https://www.myprotein.com/
Bonusas: apsipirkdami Myprotein per Bonusway atgaukite dalį išleistų pinigų! 🤑
Grąžinimas – TRAGEDIJA! Gerą taktiką įvaldę, kad žmogus ir labai norėdamas grąžinti prekę, to nepadarys. Reklamos daugiau negu Myprotein vertas. Nerekomenduoju!
Pasakysiu viena: taip užsip@#usi su grąžinimu dar nesu gyvenime. Vargau beveik mėnesį, kol išsiaiškinau kaip grąžinti prekes ir atgavau pinigus. Visų pirma – gauni grąžinimo formą, kurios neįmanoma užregistruoti jų nurodytame smartpost, nes siuntos numeris neatitinka. Antra – kiekvieną kartą rašydamas konsultantui turi kartoti visą istoriją, ką nori padaryti, kas tau nesigauna, ko nori paklausti, nes tau atrašo vis kitas žmogus, kuris išsivertė per google vertėją ką tau atrašyti, nes gramatika ir visi linksniai ant tiek apgailėtini, kad vos gali suprasti, ką tau atsakė. Trečia – sužinai, kad už grąžinimą turėsi mokėti pinigus (mano atveju virš 10€), tuomet klausi, gal galima grąžinti prekes Lietuvos paštu, kad gautųsi pigiau (nes jie patys yra nurodę, jog yra tokia galimybė), tačiau tau atrašo, jog negali. Okay, ketvirta – moki pinigus, išsiunti siuntą, lauki tris savaites, negauni jokios informacijos, jokio laiško, kol galiausiai neiškentęs rašai, klausi, ar viskas gerai, kada bus pervesti pinigai, o tau jie parašo, jog siuntos neranda, nors pagal sekimo numerį gali matyti, jog tavo siunta jau sandėlyje Lenkijoje. Penkta – nusiunti screenshotą su įrodymu, jog prekės yra pas juos, ir tik tada po kelių dienų gauni pinigus, BET – ne už visas prekes 😂 Tada po pusdienio radęs laiko bandai vėl jiems rašyti, kad grąžinta ne visa suma, bet tuo pačiu metu tau įkrenta likę pinigai. Žodžiu, daugiau gyvenime nieko nesisakyčiau iš tokios parduotuvės, nekalbant apie grąžinimą, prekės irgi „mugės” kokybės, su kartoniniais liemenėlių pakietinimais ir iš rūbų visur styrančiais siūlais.
Prekiu grazinimas – tragedija. Nesuprasi kas kaip ir kodėl….
Sveiki, gal galite parasyti kaip jums pavyko issiusti siunta?
Gal kam nors vis tik pavyko grąžinimą padaryt? Antrą savaitę rašinėju ir į FB, ir jiems per jų oficialų puslapį – etikečių priformavo belekiek, bet KAIP grąžinti ir per ką – informacijos nėra. KAIP grąžinimą padaryt – gal kam pavyko??
Sveiki,
Noriu pasidalinti savo patirtim ir jums pagelbeti, nes pati labai vargau ir man padejo… Influencere Ieva, bet ne my protein :D
Si instrukcija – https://www.myprotein.lt/customer-services/returns-policy.list – nelabai ko verta, nes yra neaiskus tiesioginis Google vertimas, taciau, turekit ja po ranka.
1.Turite tureti paskyra ir jiems issiusti uzklausa grazinimui pagal ju nuoroda.
2. Jie turi jums atsiusti laiska su grazinimo forma IR ETIKETE (butinai sita vieta tikrinkit, nes as pasimetus buvau, kadangi linko etiketei neatsiunte).
3. Pildykite grazinimo etikete per DHL, grazinimas ne pigus, > 10 EUR.
4. Neieskokite DHL pastomato, nes tokio nera :D Eikite i Itella SmartPost puslapi ir registruokite siunta. Linkas i registracijos puslapi – https://my.smartpost.lt/return_parcel/?_ga=2.170594720.1239216911.1668628881-1189138062.1668628881. Ant jusu etiketes bus daug kodu, taciau jus turite suvesti ta, kuris prasideda (J)JD00 XXXXX…. Ir issirinkti pastomato vieta (visi ju pastomatai yra viduje pastatu, ne lauke).
5. Siulau butinai issisaugoti savo koda (J)JD00 XXXXX…. nes galesite sekti siuntinio buvimo vieta. Kadangi, kaip kazkas sake, jie tikrai nepuola atnaujinti statuso ir grazinti pinigu.
Dovile, ta jų grąžinimo instrukcija yra visiška nesąmonė ir su tom etiketėm suformuotom nieko neišsiųsit. Po ilgo susirašinėjimo su jų supportu tik gavau patvirtinimą, kad nemokamo grąžinimo nėra. Arba siunti už 10,5eur per tą jų puslapį, kur pirma nuoroda yra instrukcijoj (gauni per DHL jų partnerio Lietuvoj Ittela Smartpost koduką) arba organizuoji siuntimą pats. Geriausias variantas turbūt per Lietuvos paštą su siuntos sekimu už 3,6. Tik reiktų tą jų siųstą etiketę vis tiek priklijuoti.
Esu labai nusivylusi ne tik rūbų kokybe bet ir grąžinimo sąlygomis. Užsisakius kenes jos atrodė jau nuskambtos, nors dar nedėvėtos. Nežinau kas bus kai jas išskalbsiu. Nerekomenduoju. O apie grąžinimą tai jis ne tai kad ilgas, bet ir brangus. Bendravimas su įmonės konsultantais ilgas, neišsamus. Grąžinti prekes sunku, gavus kodus grąžinimui jie neveikia. Grąžinti turi pigiausiai per pašto skyrių ir tai atsieina apie 10 eur. Kur grąžinti išsamiai neparašyta. Esu labai nusivylusi šiuo prekės ženklu ir visomis sąlygomis.
Antrinu Agnei, kad grąžinimas nesamoningas. Niekada daugiau neužsisakinėsiu iš čia aprangos.
Grąžinimas LABAI NEPATOGUS ir neaiškus, ir dar mokamas. Už siuntimą reikia susimokėti pačiam. Tikrai daugiau reklamos nei kokybės.
Tragedija! Jokiu būdu neužsakinėkite čia, apie grąžinimą net nekalbu, atsakinėja kažkoks robotas, laužyta kalba. Kad grąžinti, reikia susimokėti mano atveju apie 10eur.
Bus man pamoka, kad prieš užsakant, reikia gerai išsistudijuoti, grąžinimo galimybes!!!!
Buvau nusiteikus grąžinus prekę, užsisakyti kito stiliaus sportinę aprangą, kuri tikrai tiktu, o dabar tikrai to nedarysiu!
NEREKOMENDUOJU!
Gal kas žino kaip įmanoma gražinti siuntą ir ar tai išvis įmanoma?
eiti į smatpost -> grąžinimas -> suvesti kodą be skliaustų (pvz, JJD00…) -> gaunate PIN, dureles ir artimiausiame išsiunčiate.
O kur jūs radote tą kodą?
Tas kodas ant etiketės būtų, jei prekė būtų atėjusi per tą pačią Ittela smartpost, bet kažkodėl į LT siunčia jie per DPD, o mūms grąžinti nurodo per DHL/Ittela.
Viskas idealiai,ir greitai.
Grąžinimas tragedija kaip visos ir rašo. Tikrai nerekomenduoju. Reklamuojasi o keisti ar grąžinti praktiškai tikrai neįmanoma. Apsurdas. Nepirkit tikrai.
Tokia tragedija su grazinimu!!!!!! Nerekomenduoju!!!!!!!!!
Susidūriau ir aš tu tuo tragišku grąžinimu! Prekės tikrai kokybiškos, bet man netiko dydis, o grąžinimas kainuoja 10€… ir dar kol išsiaiškinau kaip tai padaryti! 🤦♀️ Tai parašiau aš jiems atsiliepimą, jie sutiko padengti man grąžinimo išlaidas. Bet tikrai NEREKOMENDUOJU, labai neprofesionalus aptarnavimas ir visa grąžinimo sistema.. 🙄
Sveiki, Gal galite tiksliau parašyti kaip grąžinote prekes?
eiti į smatpost -> grąžinimas -> suvesti kodą be skliaustų (pvz, JJD00…) -> gaunate PIN, dureles ir artimiausiame išsiunčiate.
O kur jūs tą kodą radote? Noriu grąžinti ir nerandu
Įsivaizduokit, aš grąžinau prekę gruodžio 7d. (įdėjau i smartpost, gavau PIN koda), tai vakar parasiau i My protein, ar gavo siunta, tai jie man atrase, kad NE, ir praso, kad atsiusciau siuntimo SEKIMO NUMERI, kurio Itella neduoda, kazkoks KOSMOSAS!!! Ka tik parasiau Itella’i, tai laukiu atsakymo, ka jie man gali pasiūlyti issiusti „PARDAVEJUI” t.y.My Protein, kad gerbemieji galetu sekti mano siunta!!!! 🤦♀️
Sveiki, kaip jums pavyko grąžinti prekes? Man jie atsiuntė grąžinimo formą su grąžinimo etikete, kurioje nurodytas visai kitoks siuntos numeris, prasideda R raide, o Smartpost reikia visai kito siuntos numerio… Ar tiesiog reikia užregistruoti Smartpost naują siuntą ir jiems išsiųsti?
o kur rašėte atsiliepimą?
Teko ir mums susidurt su grąžinimu. Tai kažkas baisaus, niekas nieko nepaaiškina, tas pačias formas siuntinėja, kontaktų su kuo susisiekti neduoda. Nu tikrai nebepirksiu nieko iš ten ir kitiem nerekomenduosiu.
Sveiki! Ar jums jau grazino pinigus?
GRAZINIMO SISTEMA NESAMONINGA. Daugiau niekada nebeuzsisakinesiu is ten ir nepatariu niekam! Visiskai neaisku kaip issiusti prekes, o prekiu grazinimo islaidu jie nepadengia.
Pritariu dėl gražinimo, visiška tragedija. Atsiunčia grąžinimo formą su lipduku, bet ji niekur netinka. Vis tiek reikia pačiam susimokėt už siuntimą.. Visiškai nerekomenduoju ir nors kokybė nebloga, bet siūlyčiau nežinant 100%, nieko neužsisakinėt
Grąžinimo politika TRAGEDIJA!!!
O kur jūs tą kodą radote? Noriu grąžinti ir nerandu…
Yra ant siuntimo pakuotės parasytas „JJ…….” toks labai ilgas, paziurekit.
Jeigu siunta atėjo per DPD, tai jokio JJ kodo ten nebus. Bet grąžinimo instrukcijoj vis tiek rašys, kad yra:) Atrodo, kad jie ten patys nežino per ką siunčia jų padaliniai.
Visiškai NEREKOMENDUOJU. Grąžinimas apsunkintas, kaip ir daugumai, prekės išsiustos atgal, sumokėta už siuntimą 10 eur ir pasiteiravus po poros savaičių, atsakymas, kad neatėjo siunta į sandėlį. Pati nepatogiausia parduotuvė.
Sveiki! Ar jums jau grazino pinigus?
Grazinimas visiskai tragedija, norint grazinti preke, kuri kainavo 15€, uz siuntima grazinimui tenka sumoketi daugiau nei puse visos jos vertes, siuo atveju beveik 9€. Kitas atvejis, uzsakyma atlikau gruodzio 25 diena, siandiena yra Sausio 18 diena, prekiu vis dar negavau ir matau, kad jos vis dar kazkur kitoje salyje…
Absurdų absurdas- užsisakius netinkamo dydžio marškinėlius, jų grąžinimas į Lenkiją kainuoja 16 eur??? Daugiau nei prekės vertė. Informacija pateikta nepilnai ir klaidinanti- neaišku iš pradžių per kur siųst. Per smartpost pin kodo sukurt neimanoma kaip ir daugumui čia.komentavusių..
Rasykite skundą vartotojų teisiu tarnybai.
Sveiki! Ar jums jau grazino pinigus?
Niekaip neišeina užpildyti atsiųstos formos. Viskas neaišku, nesuplanuota, sunku susigaudyti, siuntos neišeina priregistruoti. ABSURDAS
Grąžinimas – tikrai absurdas. Nesitikėjau iš šitos parduotuvės šito.
Sveiki! Ar jums jau grazino pinigus?
Rūbų kokybė gera, bet grąžinimas totali nesąmonė! Taip ir nepavyko grąžinti. Kur tai matyta šiais laikais, kai visi prie nemokamo grąžinimo eina, čia turi susimokėti 10eu ir kryžiaus kelius eiti….
Na su grąžinimu tikrai tragedija. Bandau savaitę laiko susigaudyti kur ir kokį kodą įvesti, robotai atsakinėja, niekas neaišku. Gerai, kad paskaičiau atsiliepimus apie grąžinimą,,,jeigu dar 10 eur mokėti..tada tiek to, įkelsiu į vinted paprasčiau bus..
NEREKOMENDUOJU UŽSAKINĖTI
TRAGEDIJA!!!!!!! Daugiau niekada ir nieko twn nepirksiu!
Netiko dydis, norejau pakeisti i kita, savaite laiko negaliu padaryt grazinima nes neimanoma suprast grazinimo politikos!
NEREKOMENDUOJU!!!!!!!!!!!!!!!
Galiu tik pritarti daugumai komentuojančių – dar nei vienoj el. parduotuvėj nemačiau tokio sudėtingo grąžinimo. Susimokėjau 10€, o dabar nesuprantu, kaip iš itellos gauti durelių pin…
Be to, drabužių dydžiai neatitinka, pagal nurodytus išmatavimus irgi neįmanoma nusistatyti dydžio. Pagal nurodytus išmatavimus užsisakiau kelnias ir per mažos gerokai.
Visiškai pritariu jums. Vargstu ir aš. Kaip išsisųt oer Smart post,-nesuprantu. Nes net nėra galimybės pasirinkt Lenkijos šalį
zmones, pradekite teikti skundus vartotoju teisiu tarnybai, o ne palikineti atsiliepimus cia. Tai juk pinigu praradimas, kam numoti ranka.
Ar bandėte teikti skundą? nes čia tikrai apgavystė.
Labai kainos išaugo prieš metus pirkau proteina 250gr. Kaina nesiekė nei 6€ dabar kaina jau siekia 14.99€ už tą patį kiekį.
TRAGEDIJA grąžinimas. NEREKOMENDUOJU pas šituos apgavikus pirkti. klientų aptarnavimo nerasta, jokių paaiškinimų kaip grąžinti siuntą, kur siųsti. Viskas daroma, kad negalėtum grąžinti siuntos arba tiek jau užknistum tą darydamas, kad pasiliktum prekes.
Ta prasme, WOW. Itella rodo, kad siunta seniausiai pristatyta, praėjo 14 darbo dienų, specialiai tiek laukiau, kiek parašyta, o jie aiškina, kad sandėlys negavo siuntos. Nu laba diena! Anksčiau pirkdavau vitaminus iš jų, pabandžiau nusipirkti striukę, OMG! Tragedija! Daugiau never ever iš jų nieko nebepirksiu.
Visiškai katastrofa su grąžinimu, tikrai nerekomenduoju pirkti, jeigu nėra aišku ar tiks dydis….
Niekad gyvenime niekam nepatariu iš čia užsisakinėti. Kad grąžinti prekes, turėsite sugaišti nemažai laiko, o po to dar ilgiau laukti pinigų grąžinimo, jei iš viso sulauksite.
Grąžinimų politika absoliuti nesamone. Dar neteko susidurti su tokiu sudėtingu ir ilgu grąžinimu. Mėnesis laiko, o dar jokios žinios ar gavo ar ne…tragedija, daugiau nepirksiu nieko, vien dėl grąžinimo sistemos ❌❌❌❌❌
Niekam nerekimenduoju pirkti drabužių iš MyProtein. Grąžinimo politika-klaiki. Pradėjau kančios kelius, -nežinau, ar pavyks grąžint.
Ir išvis kas ta atstovė Aurelija Lietuvoje, jei nenurodo kontaktų, kad galėtų padėt.
Patariu visiems nieko nepirkti. Grąžinimas neįmanomas! Komunikacija = 0. Telefono numerio neduoda. Siuntos grąžinti taip ir nepavyko.
Jei kas bandote grąžinti, tai nevarkite, kreipkitės iškart į vartotojų teises. 😊
Po mėnesio tuščio susirašinėjimo su jais kreipiausi į vartotojų teises, nes jie absoliutūs apgavikai. Kontora, kur daugiau gyvenime niekam nesiūlyčiau turėt reikalų.
Ar vartotojų teisės padėjo išspręsti problemą su grąžinimu?
Niekada nepirkite iš šios parduotuvės, grąžinimas truko du mėnesius. Niekas nieko nepadeda, naglai bendrauja, grąžinimas – KAINUOJA.
Visiskai sutinku su visais atsiliepimais, kad grazinimas tragedija. Grazinimas 10 euru, jie man menesi neperveda pinigu. Kai klausiu kada pervesit, sako kad jie negavo prekes. Nors man raso dpd kad siunta pristatyta pries menesi laiko :D apgailetina, daugiau niekada nepirksiu
niekaip nepavyko grąžinti prekės, nes tai jų neusuprantama sistema. Prašiau adreso, kad galėčiau išsiųsti su DPD kurjeriu – toks grąžinimas neįmanomas. Tada šiaip ne taip įveikiau sistemą, sumokėjau 12 EUR už grąžinimą.. pinigų laukiu mėnesį laiko – nieks nieko negrąžina. O drabužių kokybė labai prasta, kelnės meta pūką kaip dar nemačius gyvenime buvau. Rekomenduoju – NEPIRKTI, labai nusivyliau visa reklama
Padariau didele klaida, kad paskaiciau atsiliepimus tik po pirkimo, buciau net nepirkes. Dabar turiu tokia pat situacija kaip ir visi, prekes noriu grazint , nieko neina suprast, puslapis verstas is google translate, klientu aptarnavimas i el pasta atraso lauzyta kalba puse teksto neina suprast, parasiau tiesiogiai i Instagrama , tai viskam pasiteisinima randa, jeigu preke gavot be defektu turit pats susimoket uz grazinima, Lietuvoj sandeliu neturi todel reik moket 10 euru ir siust i Lenkija.
Pasakiau kad bliuzono ir sortu spalva skiriasi nors tokios pacios spalvos (washed pink) tai rado ir tam atsakyma kad sortai kitokios medziagos negu bliuzonas delto atspalvis skiriasi.
DAUGIAU NIEKADA!
Dar tokios nesamonės nesu patyrusi.Prekės grąžinimas tragedija ir dar sužinai kad už grąžinimą turėsi susimokėti pati 10.40€.Niekam nerekomenduoju!
Po 17 dienų kreipiausi antra karta į aptarnavimo skyrių ir pasirodo to daikto net nėra. Tai jei nebūčiau kreipusis 2menesius būčiau laukus ar kaip? Aptarnavimas prastas, kai jau lauki daugiau nei 10 dienų ir parašo, kad atnaujins viskas bus sutvarkyta, o vėliau paaiškėja po antro kreipimosi, kad jos net nėra, tai geriau susitvarkykit sistema, kartais iš Ali greičiu preke pareina 😅 į reklama įdeda tiek pinigu, o sistema sugedusi…
PREKIŲ GRĄŽINIMAS – TRAGEDIJA!!! Telefonu kontaktuoti nėra galimybės. Atsakinėti į laiškus jie neskuba ir neina iki galo suprasti kaip kas turi vykti. Pasirodo grąžinti prekes reikia į Lenkiją, kas man kainuos apie 11€!!! Dydžiai neatitinka, yra mažinti (bent jau tamprių ir topų). Gaila prieš užsisakant nepaskaičiau atsiliepimų dėl grąžinimo. Tikrai daugiau neužsakinėsiu, jaučiuosi apgauta. Išreklamuotas Š o ne kompanija.
Grąžinimas tai vargas totalus
Nerekomenduoju! Tragiška ne tik rūbų kokybė, bet taip pat ir grąžinimo sąlygos. Reklama visiškai pervertinta.
Kaaaip grąžinti per Itella?
Grąžinimo etiketė atsiųsta su kodu prasidedančiu RS. Suvedant į Itella, rašoma, jog nerastas teisingas numeris. Bendravimas el.paštu neįmanomas, nes parašaius, jog kodas klaidingas, gaunu atsakymą:
Atminkite, kad „ZigZag“ yra tik grąžinimo galimybė ir, jei norite, galite pasirinkti kitą jums patogesnį būdą (pvz., Vietinį paštą ar kurjerių paslaugas).
Kogero rašyti skundą vartotoju teisiu tarnybai vienintelė išeitis.
Norint grąžinti per Itella reikia atsidaryti tą jų pirmą nuorodą instrukcijoje ir viską užpildyti, galiausiai nukreipia į DHL ir reikia susimokėti 10eur. Tada gausite tą JJ…. koduką, kurį jau galėsite panaudoti Itellos sistemoje. Tas ZigZag (čia turbūt Itella atitikmuo kažkoks) JJ… kodas, kurio jie siūlo ieškoti ant pakuotės lipduko net negzistuoja, nes siuntas jie siunčia per DPD:))
Bet marketingistai geri jie: influencerių vietinių prisisamdę, nuolaidos kodukus tik dalina, bet net instrukcijoms normalioms parašyti žmonių neranda. Per google translate kreivai šleivai is OK.
Kaip ir visi, vargstu su grąžinimu… bendravimas su jais pasiršutiniskas, atsako i kas trecia klausima, ataiuncia isverstus per translate atsakymus lietuviu kalba kur net neina esmes suprasti. Siuncia kazkokias siunti etiketes kur nesuprasi ka su jom daryt ir per kur siusti.. greiciau bus parduot per Vinted.. einu i ju IG ir pilu visur neigiamus komentarus kad bent kiti pirkejai nepadarytu klaidos pirkdami ir galvodami kad jeigu kas netiks gi tiesiog grazinsiu….
NEREKOMENDUOJU!!!!!Labai nusivilusi!!!!! užsisakiau 3-s komplektus, kad galėčiau pasirinkti, o pasirodo dydžiai mažinti( nors rinkausi dydį pagal jų nurodytus išmatavimus). Teko daryti grąžinimą, nes keisti negali( reik užsakinėti iš naujo), o grąžinimo sąlygos tragiškos, sudarytos visos sąlygos, kad negrąžintum. Siaubingas nepatogumas!!!!
!!!!!!!Būkite atsargūs!!!!!!
Lygiai tas pats ir man su grąžinimu. Nepasimaukit ant kvailų instagram reklamų. Myprotein.lt pagalbos centras niekuo nepadeda, tik siunčia tą pačią info apie grąžinimą, kuriame visiškai neparašyta, kaip jį išsiųsti. Jei bandant siųsti per paštą, reikalingas kontaktinis numeris, kurio myprotein irgi neturi. Viskas padaryta, kad negrąžinti.
Pritariu, beviltiška ten… Jei bandot siųst per paštą, tai tel. nr. galima rasti ant atėjusios dėžės DPD lipduko. Ten yra kažkoks lenkiškas.
Teko ir man pavargt:
1. Parasykit MP supportui, kad norite atlikti grazinima. Gausite i emaila grazinimo forma, kurioj reiks pazymet prekes, bei viena dali priklijuoti ant dezes.
2. Uz grazinima turit susimoketi patys (10,29e) , kuris atliekamas per DHL siuntas, jie atsiuncia linka per kuri turit registruoti savo grazinima, su savo uzsakymo numeriu. (nuoroda myprotein.returns.international/lite ) ja uzpilde per diena gausite emaila, su siuntos lipduku, bei ilgas kodas (po barkodu) prasidedantis JJXXXXXXXXXXXXXXXXX. ir sudarytas is daugybes skaiciu.
3. Nukopijuokite ilga koda, einata i (google: Siuntos grąžinimas – Itella ) ten su savo ilgu kodu registruojate grazinima, pasirenktate smartpost.lt pastomata is kurio patogu issiusti prekes, uzregistruojate siunta, idedate siunta ir viskas.
Gražiausia, kai jie vis sako to JJXXXX koduko ieškoti ant siuntos, kuri atėjo tau. O ten tokio nėra, nes siunta atėjo tai per DPD:DD Nufotkini, nusiunti jiems atgal. Tada jau: aj jo, tai nėra tada pas mus nemokama grąžinimo. Siųsk per DHL arba kaip nori:D
Na tas JJXXXX kaip supratau jei tiesiai is UK sandeliu siustu per DHL butu, o tikriausiai pirma is UK i Lenkija, ar ten sandeliai jau yra is kuriu per DPD siuncia. Ilgai ieskojau, bandydamas suprast kur jis… :D
Pagalbos komunikacija tragiška, net kai puslapiuose tenka bendrauti su chat robotais, jie labiau „supranta” ir padeda išspręsti problemą. Rašiau gal 10 laiškų ir jie tik pakartoja kelis šabloninius atsakymus, tikėtina net neskaitydami klausimo.
Jei prekė tiks – viskas ok, bet jei prireiktų grąžinti arba dėl kokios nors kitos priežasties su jais sukonaktuoti – tai ši parduotuvė blogiausia ką esu patyręs.
Grąžinimas tikra tragedija, kelias dienas knisuosi nieko nerandu. :D
Ar buvo kam taip ir negrąžino pinigų? Ar kreipetės kažkur?
Tragiškas, labai painus grąžinimas. Jokios pagalbos iš my protein paaiškinant kaip grąžinti. Dar tokia pasimetus nebuvau. Itin ilgai laukiau jų atsakymo, kad apskritai sukurtų ir atsiųstų man grąžinimo etiketę. Tada kelias dienas aiškinausi kaip grąžinti, nes pasirodo my protein atsakinėja robotas :) Tik užsukus į šį puslapį gavau info kur kaip ką padaryti. Nerekomenduoju. Daugiau nieko iš čia nepirksiu. Išsiaiškinti kaip grąžinti man užtruko apie savaitę ir patyriau daug nemalonių emocijų.