Myprotein – Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi el. parduotuvė, prekiaujanti maisto papildais sportui ir sveikatai. Siūlomas platus pasirinkimas: baltymai, angliavandeniai, įvairūs mišiniai, kreatinas, vitaminai, BCAA, prieštreniruotiniai produktai, maisto pakaitalai ir t.t. Myprotein papildai parduodami paprastesnėse ir didesnėse pakuotėse, kas sąlygoja mažesnes kainas nei kitų žinomų prekės ženklų produktai. Laikomasi visų europietiškų standartų.
Nuo šiol lankytojų patogumui svetainė yra išversta į lietuvių kalbą. Atsiskaityti galima eurais arba kita pasirinkta valiuta.
Pristatymas į Lietuvą: kurjeris pristato į namus. Kaina iki €49 vertės užsakymams prasideda nuo €2,99, o perkant už daugiau – siuntimas nemokamas. Siunčiama iš Lenkijos per 5-7 darbo dienas.
Atsiskaitymas per PayPal: yra.
Nuolaidos kuponas: "ANDRIUS-R2T" (galioja perkantiems pirmąkart).
Tinklapis: https://www.myprotein.com/
Svarbu: skaitykite Myprotein naujienas Versloidejos.lt! 🤑
nors prekių kokybė tenkino, bet prireikus kelias iš jų grąžinti – prasidėjo kova su vėjo malūnais. Tokia išpopuliarinta parduotuvė, o turi tokį tragišką grąžinimo sistemą – graudu. Gaila kad niekas neafišuoja grąžinimo problemų. DHL užsakymas virš 10eur, brangoka, bet kito būdo nėra. Tai jeigu turi prekę, kurią nori grąžinti iki šitos sumos tai neverta net svarstyt siųst atgal, nes tiesiog laiko gaila. labai kėblu.
Visiškai pritariu ankstesniems komentatoriams.Grąžinimo „subtilybės” absurdiškos :(
Kokybė tragiška. Bybiu bybys..
Sveiki, gal galit padeti su grąžinimu? Is ju negaunu atsakymo is vis.. gavau etikete, tačiau nezinau ka su ja daryti.. Nors rodo, kad ja reikia išsikirpti užklijuoti ant siuntos, bet o ka daryti veliau? Kur ja nešti? Noriu greiciau atsikratyti ta siunta.. ar dabar atskirai sumokėti dhl ir gauti dar kazkokia viena etikete? Gaila, kad taip ne sklandziai nurodytas gražinimas Step by Step..
Sveiki, pasiakaminkite į Itella, jie suformuos grąžinimo kodą, su juo įdėsite siuntą į Itella paštomata. Ir aš užtrukau, kol išsiaiškinau..
Pritariu Gretai. Šiais laikais turint internetinę parduotuvę turėti TOKIĄ SUDĖTINGĄ IR BRANGIĄ grąžinimo politiką prilygsta viduramžiams. Visų pirmą rašyti specialius laiškus tam kad gauti konkrečios informacijos, SPAUSDINTI pačiai grąžinimo lapus (nieko neprideda į siuntą), ir mokėti 10+eur už siuntimą… Niekada daugiau… Laimei, kad yra pažangesnių parduotuvių, kurios viską numato į priekį ir pasirūpina, kad vartotojo patirtis būtų maloni, o ne vargo vakarienė… :(
Labai apmaudu, kad siais IT laikais neimanoma grazinti siuntos! Robotas siuncia tas pacias vis nuorodas,viska suvedus ismeta, jog siunta neimanoma grazint!Kodel???? Triskart siunciaus i Myprotein uzklausa, kaip man elgtis,bet ir vel gaunu ta pacia nuoroda, kuri neveiksni. Cia kas?pasipelnymas ? Tikras nusivylimas ir laiko bei nervu svaistymas.
Same, reikia dpd pin kodo siuntos, jog galėčiau pakeisti adresą, o jie man 2 kartus siunčia sekimo numerį, kurio neužtenka, automatiškai tą pačia žinutę siunčia pusę dienos :)
Grąžinimai tragiški, labai komplikuoti, plius reikia susimokėti apie 10eur už grąžinamos siuntos siuntimą. Rašiau jiems, uždaviau klausimą ar galimą grąžinti vienoje siuntoje dvi skirtingas siuntas, atrašė jog galima, svarbu, kad būtų grąžinimo lapai įdėti su prekėmis, viską padariau kaip liepta, pusę siuntos grąžino, pusę ne. Į klausimą kodėl čia taip įvyko atrašė, kad negalima grąžinti dvejų siuntų vienoje, tai kam tada klaidinti žmogų ir rašyti, jog galima, o grąžinus siuntą, nebe galima??? Daugiau iš ten nieko nesisakysiu.
Sumokėjus už grąžinimą, atsisako grąžinti pinigus, sakydami, kad prekė sugadinta. Sportinės timpkės buvo pasimatuotos, nenutrūkusi nei viena etiketė. Susisiekti neįmanoma, vartotojų teises negina.
Su gražinimu darykit pagal sita aprasyma viska, per kokia savaite laiko pavyko:
Jūs turėjote gauti grąžinimo dokumentą iš klientų aptarnavimo skyriaus, kurį reikia įdėti į grąžinamos siuntos vidų (my protein puslapyje uzpildyti-grazinima)
Toliau Jums reikia susikurti grąžinimo etiketę, ją susikurti galite čia: https://MyProtein.returns.international/lite
Susikūrus etiketę ir ją apmokėjus (~10 eu), prašome, užregistruoti grąžinimo etiketę pagal šias instrukcijas:
Nuspauskite šią nuorodą ir atsidariusime lange pasirinkite funkciją „Grąžinimas” ir į siuntos nr. langelį įveskite DHL etiketės numerį. https://my.smartpost.lt/new_shipment/
Jums bus suteiktas PIN kodas, kurį suvedus į Smartpost terminalą bus atidarytos terminalo durelės ir siuntą galėsite išsiųsti Lenkijos adresu.
Įsitikinkite, jog koduką vedėte teisingai JJD0000…. Koduką vesti reikia be skliaustų ir tarpelių.
Neturiu žodžių dėl šios parduotuvės grąžinimo sistemos, labiausiai gailiuosi, kad nepaskaičiau visų šių komentarų prieš užsisakydama. Visų pirma užsakytos tamprės (įprastai visų parduotuvių dydis tinka tas pats) buvo gautos lyg ant vaiko.. išsiėmus iš pakuotės juokas paėmė, tačiau nusprendus grąžinti norėjosi verkti. Susirašinėju per jų tobulą sistemą jau daugiau nei savaitė ir matau, kad tiesiog geriau pasiliksiu tas prekes nei gadinsiuosi tiek nervų. O dar paskaičius, kad grąžinus ir sumokėjus už grąžinimą pinigai ne visada grąžinami išvis medalį galima kabinti… NEPIRKIT!!!!
Labai gailiuosi, kad tik dabar „pagooglinau” ir perskaičiau komentarus apie MyProtein grąžinimo subtilybes :’). Užsisakiau sportinę aprangą ir galvoju, jei netiks gi lengvai grąžinsiu… Kam naudotis tokiomis internetinėmis parduotuvėmis, kurios visiškai nesuteikia patogaus grąžinimo galimybės, ką jau kalbėti apie kosmines grąžinimo kainas.
Užsisakiau kostiumėli, netyčia ne tą dydį pasirinkau :) nepraėjus nei 10 min nuo užsakymo patvirtinimo iškart kreipiaus į pagalbos centrą, nes jokių numerių kontaktų nėra. Galvojau, kad ir lietuvoje yra atstovai. Atrašė, kad dydžio pakeisti negalima, bet pasiūlė bandyti atšaukti užsaykma, atšaukti nebeleidžia, nors užsakymas pateiktas prieš kelias valandas.. tragedijų tragedija. Neveltui tiek reklamuojama. Normaliem šhopam tiek reklamos nereikia. Matysim kaip kokybė, bet jau dėl dydžio matau be šansu bus. Perkant labai gerai apgalvokit ir apžiūrėkit užsaykmus
Bendravimas su klientais labai prastas, norint grąžinti prekes reikia susimokėti iki 20€. O ir kokybė labai bloga.
Būčiau žinojus apie grąžinimo politiką ir 10 eur mokestį, niekada nebūčiau užsakinėjusi prekių. Kažkokia tragedija.
Prekių grąžinimas kažkokia misija neįmanoma. Susisiekus dėl grąžinimo atsiuntė skirtingų užsakymų duomenis (vieno uzsakymo nr. kito prakes). Šią problemą išsprendė greit, tačiau pasiteiravus tikslesnių duomenų, informacijos, galiausiai kitų galimybių, kaip grąžinti siuntą, nes gražinimas nebuvo aiškus, prasidėjo kažkoks nesusikalbėjimas. Parašius laišką su konkrečiais klausimais ir paaiškinta situaciją gavau laišką su atsakymu, kuriame iš parašytos informacijos atrodo, kad jie mano laiško net neskaitė. Paaiškinau, kad siunta nebuvo išsiųsta, nepavyksta registruoti, paklausta klausimų, kaip elgtis, ar galima kitu būdu gražinti prekes, gavau atsakymą, kad jie peržiūrėjo ir mano prekės dar negautos prašo atsiųsti siuntos sekimo koduką ir pan….Labai gaila, kad nėra su siekimo telefonu, nes komunikavimas (jei tokiu galima pavadinti) el. paštu TRAGEDIJA.
Kaip gaila kad nepaskaiciau siu komentaru pries perkant.
Taip smarkiai reklamuojama internetine parduotuve, kad net nekilo itarimu.
Užsisakiau tampres, vienu dydziu didesnes nei iprastai nesioju – o kaip viename atsiliepime rase „dydis kaip vaikui”.
Norint grazinti preke – kryziaus kelias.
Gailiuosi pirkusi, bet uztat kitus ispesiu nepirkti cia.
Labai gaila, kad tikrai nepaskaičiau prieš užsakant atsiliepimų, netiko dydis, grąžinimas labai brangus ir sudėtingas…. Nerekomenduoju šios parduotuvės. NEPIRKIT!!!!
Kažkas tragiško su prekių grąžinimu. NIEKADA GYVENIME nebeužsisakinėsiu iš Myprotein vien dėl tokio sudėtingo ir dar mokamo (10eu.) prekių grąžinimo. Kaip ir kiti, gailiuosi anksčiau nepaskaičiusi šių komentarų. Bet man net neatėjo į galvą eiti kažką skaityti, negalvojau, kad galėtų būti TAIP sudėtinga. Šiais laikais kitos elektroninės parduotuvės prekių grąžinimą yra padariusios maksimaliai paprastą ir naudingą klientui, o čia šitoje vietoje absoliučiai neatsižvelgiama į kliento patogumą.
Absurdiška gražinimo sistema!!!
BLOCK myprotein amžiams. Net į tą pusę nenoriu žiūrėt. NEREKMENDUOJU. O dar ir influnceriai reklamuoja, patys turbūt nežinodami grąžinimo sistemos – mažiau klausyti tų „nuomonės formuotojų”. Juokdariai ir tuo įsitikinau.
Dydžiai neatitinka, iš 15 užsakytų, nei vienas netiko.
kas per atsiliepimai čia? vien tik apie gražinimą, ar tos prekės tokios š, kad visi gražint nori? Atėjau pasiskaityti atsiliepimų apie papildų kokybė, tačiau visi atsiliepimai tik apie gražinimą
Drabužių dydžiai neatitinka realybės, o kai susiduri su grąžinimu pas juos tai prasideda visi reikalai, kurie daveda iki to kad norisi išdergt kiek tik įmanoma, nes su tokia sistema jų iš žmonių yra tyčiojamasi. Niekas nerašytų jei viskas būtų tvarkoje
Pirkau treningu komplekta XXS,
kelniu ilgis buvo iki pazastu, dzemperis tiko.
Nenorejau gadintis nervu su grazinimu, tai nesiau i siuvykla, kad pataisytu. Kokybe prasta, vidinis pamusalas veliasi ir krenta.
Nerekomenduoju pirkti drabuziu.
Na ir aš užlipau ant šio grėblio ir tik dabar atsiliepimus perskaičiau.. Su grąžinimu kryžiaus keliai.. Galiausiai kiek rašiau, kiek prašiau kito koduko nieko negavau ir likau su netikusiomis prekėmis…
Nepavyko grąžinti?
Ieškojau informacijos kaip galiu grąžinti prekę iš Myprotein ir pakraupau, kad turiu susimokėti pusę prekės vertės- virš 10 eurų vien už tai, kad neatitiko dydis… Papildai, lašiukai be cukraus tikrai patiko, bet aprangos daugiau niekada neužsisakysiu. Taip pat prieš užsisakant skaičiau ir dėl grąžinimo, niekur nebuvo užsiminta, kad bus tokia kaina ar, kad iš viso turėsiu susimokėti.
Labai nusivyliau. Sportinės liemenėlės dydis – 1 ar 2 dydžiais mažesnė, nei pasimatuoti neišėjo. Su užsakymo vykdymu reikalai išvis patyliu, nuo užsakymo pinigus nuskaito kaip nori kada nori, išsiunčia po vieną, o antro daikto lauk kad ir mėnesį. Atšaukti antros dalies užsakymo negali, nors ir nenuskaitė pinigų. Į laiškus atrašo per aplinkui, bet vistiek neatsako aiškiai. Su gražinimu irgi vėjai. Internetu perku LABAI dažnai, bet tokių nesamonių karuselių nesu dar regėjusi, o jau tiek išpuikinta parduotuvė :) nėra čia nieko gero.
Uzsisakiau treningus S dydzio atejo dydzio kaip XXL ,rasiau daug laisku,atrasineja nesamones,i klausimus neatsako,uz grazinima 11 eu sumokejau bet etiketes jokios dar negavau i el pasta… kazkokia pieva,gyvenime is ten nebesisakysiu
Kol perki tol gerai, tik paprašius atšaukti užsakymą, po poros valandų po pirkimo, jie neatšaukė!!!! Įsivaizduojat? Po paros laiko tik išsiuntė! Ir dabar reikia siųsti atgal. Kas per idiotizmas!
ta pati situacija su grąžinimu – totalus absurdas, grąžinti neįmanoma, komunikacija nulinė.
Nėra kur palikti įvertinimo apie paslaugas bet paliksiu čia, tragedija jūsų bendravimas o prekiu grąžinimas vyksta keli mėnesiai. Ir nesvarbu kad gavo atgal viska bet tempimas ir į viska žiūrėjimas per pirštus, žiauru. Nenuostabu kad nėra kaip įverti jūsų paslaugų kokybės.
Tragiškas grąžinimo procesas. Daug neaiškumų ir kaina 10 eur.. Paskutinį kartą perku.
Kaip ir visi rašiusieji nesiūlau nieko pirkti, nes gražinti beviltiška. Dydžiai neatitinka ir t.t.
Grąžinimas tragedija! Google translate suprantamiau išverčia, nei jų robotai… pirmas ir paskutinis kartas. O ir drabužių kokybė ne pati geriausia.
Drabužių dydžiai neatitinka lentelės, yra stipriai mažinti. Grąžinimas labai sudėtingas ir brangus. Už siuntimą susimoki 5eur., o jei nori grąžinti turi susimokėti dar 10eur. :)))))))
Viskas puiku kol nereikia kažko grąžinti. Sistema – apgailėtina jau nekalbu apie tai kad už grąžinimą dar reikia susimokėti, kai dalis drabužių yra didinti ir negali atitaikyti reikiamo dydžio. Kilus klausimams, problemoms – bendrauji su google vertėju, suprasti nieko neįmanoma, atsiunčia didžiausias instrukcijas kaip grąžinti prekę, kurių ir girtas nesuprastų. Prekes grąžinau, už tai susimokėjau ir ačiū daugiau nenoriu reikalų turėt 😀 baisiausia tai kad nėra jokio kontaktinio numerio ar bent jau elektroninio pašto kur atsakytų žmogus, mokantis lietuvių kalbą. Tikrai daugiu nepirkčiau nieko, vientik iš principo kad įmonė dirba tik vadovaudamasi principu nagais į save
Aš tik prisidedu prie visų rašiusių dėl TRAGIŠKOS grąžinimo sistemos. Gailiuosi, kad anksčiau nepaskaičiau visų atsiliepimų. Nei vienoje el. parduotuvėje tokios nesąmonės nėra kaip čia. Akmens amžius
Tiesiog norėjau padėkoti už atsiliepimus. Vos neužsisakiau iš jų sportinio kostiumėlio. Ačiū komentatoriams, kad išsaugojo mano nervus ir laiką.
Kuo toliau apeisiu juos….
Gavau prekes, reikėjo kelias grąžinti. Prasidėjo nesamonės su gražinimais linku siuntinejimas kaip susikurti etikėte. Nors mano mieste išvis DHL nėra ir siuntimas atgal virš 10e. Susiradusi myprotein rekvizituose tel.nr. Paskambinau kaip supratau atsiliepė parduotuvės savininkas, nemandagus vyras. Paklausus kaip gražinti siunta. Pareiškė rašykite laiškus prisijungę prie savo paskyros nes pats nieko nežino. Nerekomenduoju
Drabužiai netiko – grąžinimas 9,99€ jei prekės telpa į XS siuntą. Jei ne, tai 15€ arba 20€ už S arba M siuntos dydžius
Tragiškas grąžinimas. Neišeina grąžinimo formos užpildyti sąvarankiškai, reikia daryti užklausą. Gavus grąžinimo formą joje buvo ne pilnas prekių sąrašas. Dariau iš naujo, dabar laukiu atsakymo. Po pirmos grąžinimo užklausos iškart gavau du laiškus iš aptarnavimo centro, abiejose buvo nurodytos skirtinos grąžinimo instrukcijos. Kol kas vis dar nesuprantu, ką reikia veikti su dviem grąžinimo barkodais.. apgailėtina. Daugiau niekad čia nebepirksiu, taip sudėingai nemačiau jokiose kitose e parduotuvėse. Aišku ir dhl ir itella yra pačios nepatogiausios siuntimo sistemos, kur reikia ranka suvedinėti kodus ir pan. Kad nepaskaičiau jog grąžinimas 10 eur jau gal pati kalta.. tiesiog nesitikėjau šiais laikais..
Kaip ir visi, gailiuosi, kd nepaskaičiau atsiliepimų anksčiau… gaila, kad jų nėra fb, matyt patys supranta, jog gerų atsiliepimų nebūtų. Gražinimo sistema TRAGISKA. Net jei jie atsiuntė netinkmą prekę už jos grąžinimą turėsit sumokėti 10 eur. Komunikacijos 0, kreipiesi su konkrečiu klausimu, gauni šabloninius atsakymus ir jokios pagalbos.
NIEKADA daugiau iš ten neužsakinėsiu.
lol panaikino siuntini isvis
GRĄŽINIMAS VISIŠKA TRAGEDIJA.
Tiek daug punktų reikia atlikti, kad grąžinti prekę ir dar laukti kol atrašys. Net neapsimoka pirkti jeigu nors kiek abejoji ir galvoji ‘ai jeigu ką grąžinsiu’. Klientui turėtų būti paprasta ir aišku, o čia pilna teksto visur, kad grąžinti prekę. Niekas to aiškinimuisi ir skaitymui laiko neturi. IR Laikas pradėti dėti grąžinimo etiketes kartu su atsiųstomis prekėmis kaip kiti brendai.
Net jūsų produktai tiesiog pasidaro nebepatrauklūs, kai jau teko patirti grąžinimą.
Rūbų dydžiai betkokie. BET grąžinimas, jau beveik pasidaviau atgauti pinigus.
Kol išsiaiškini kaip grąžinti užtruksi laiko:D O kai galų gale išsiunti, gavę prekę teigia kad negavo. Žodžiu influencerių išreklamuota šūdo krūva.
NEPIRKIT!!! Grazinimo politika pristatoma kaip paprasta, taciau anaiptol, kazkoks kosmosas, sugaista daug laiko, o galiausiai nusprendziau pasilikti tas prekes (prekes nekokybiskos, neatitinka nuotraukos ir dydziai neatitinka)
Pritariu visiška nesamone
Norint gražinti siunta tai yra neimanoma
Eina jie peklon su tokia grąžinimo politika…
Grąžinimo politika yra tradiška, normaliai nekomunikuoja, puslapyje giriasi kaip paprasta, bet nenurodo, kad gražinti pačiam savo išlaidomis per DHL ir kaina virš 10€. Konkretus klientų klaidinimas. Geriau neprasidėkit.
Grąžinimas idiotiškas niekada čia nepirksiu
Pirkau treningą, prekė buvo visiškai ne tokia, kokios tikėjausi, nusprendžiau grąžinti,o tada prasidėjo… paaiškėjo,kad grąžinimas mokamas ir kainuoja 10 eur, bendravimas tik per jų sistemą,kuris yra visiškai nelogiškas ir dirbtinai apsunkintas, nes atrašinėja vis naujas vadybininkas ir nieko nesupranta apie kontekstą, jokių telefono numerių ar bent jau el pašto nenurodyta, žodžiu jei jau sugalvosi grąžinti ar pasikeisti prekę kainuos tiek laiko ir pinigų,kad geriau tiesiog nieko nedayt,nes paprasčiausiai neapsimoka. Blogiausia patirtis perkantis eshop.Never again…P.S. grąžinimas truko daugiau nei mėnesį,nes vadybininkas vis nematė,kad prekė grąžinta į sandėlį, kol nenusiunčiau pristatymo išrašo..žodžiu bėkit kuo toliau nuo sitos skylės.
Siaubinga, nepirkit nes grąžinimas tragedija, pinigų atgavimas dar didesnė tragedija.
Grąžinimas – TRAGEDIJA. Gailiuosi kad pamačiau Stonkaus reklamas, blet apipiso visus gražiai
GRĄŽINIMAS YRA TRAGEDIJA!!!! nerekomenduoju! Visiškas pasityčiojimas!
Prekės buvo kokybiškos.Užsakinėjau specialiai kelis dydžius nes nežinau kuris tiks. Prekių grąžinimas užtruko 3sav. Ir dar susimokėti reikėjo 7e. už siuntimą. Prisijungus ir parašius pranešimą del grąžinimo, tik po kelių dienų gauni atsakymą i kuri taip ir nebuvo atsakyta nes greičiausiai robotas ne i tema atsako. Ir taip tampemes 3sav. Kol galiausiai sumokėjau už grazinima ir išsiunčiau jiem prekes.
Ziauriai gaila, kad neina normaliai grazint prekiu, tikrai daugiau nepirksiu
NEPIRKIT!!!! NEAPSIGAUKIT!!! PIRMA PASIDOMĖKIT!!!
Paleido visi influenceriai kodų, tai susigundžiau ir aš… Suprantu, kad visi nepatenkinti, bet ar kam nors pavyko grąžinti siuntą? Turiu kol vieną lapą, kuriame nurodytos grąžinamos prekės ir lipdukas su barkodu, bet man niekas neatsiuntė jokio link’o, kaip buvo minėta jų puslapyje, tai gal kas žinote ką toliau daryti? Prašau pasidalinkite, nes visur skirtigai rašo.Kas turi būti užklijuota ant pakuotės? Ačiū :)
Po dviejų savaičių susirašinėjimo atsiuntė tokį laišką:
You can create your own return label here https://myprotein.returns.international/lite. You will be ask to pay before label will be sent to your email. The price will be between 10 and 11 Euros. Just fill in your details and choose the return method that suits you best! Return with Itella: Please select your return method: DHL Parcel Poland and click „proceed” Returned clothing must be in the same condition as when you received it. Labels must also be in place and intact.
Bet panačius grąžinimo kainą, nusprendžiau, kad geriau pasiliksiu netikusias prekes, nei tiek mokėsiu.
Gražinimas – parodija. Neįmanoma tiesiog